Witamy na TheVampireDiaries.pl !

Oglądaj bez limitu
Pamiętniki Wampirów - Sezon 4, Odcinek 22: The Walking Dead - Vampire Diaries

Zwiastun Pamiętniki Wampirów - Sezon 4, Odcinek 22: The Walking Dead - Vampire Diaries



Pamiętniki Wampirów - Sezon 4, Odcinek 22: The Walking Dead - Vampire Diaries Bez napisów



Pamiętniki Wampirów - Sezon 4, Odcinek 22: The Walking Dead - Vampire Diaries Z angielskimi napisami




Pamiętniki Wampirów - Sezon 4, Odcinek 22: The Walking Dead - Vampire Diaries Z polskimi napisami




Oglądaj bez limitu

Zostanie dodany 10 maja 2013 roku.

Zapraszamy do oglądania odcinka na żywo w nocy z 9 na 10 maja.

Obecna ocena: 4.68, głosów: 82
Oceń zasób:
Komentarze
PanBlack (12)
(03-05-2013, 00:34:31)
Pierwszy ! :D haha
PanBlack (12)
(03-05-2013, 00:37:58)
no tak :D hahahaha ale trolll :D db teraz ja sie posmieje :D wygralem konkurs :D .............jeszczze nie widzialem 21 a czakam niecieprliwiena ten :DD:    "D ........ znacie jakieś fajne książki ? fantazy lub cos tego typu ?
(nie wymieniajcie zmierchopodowbnych :D ) wiecie coś ze smaczkiem :D bo zmierch czy TVP to kąse a ja chcę miesa ! :D haha choć  TVP to też mieso w pewnym stopniu :D
Novikka (22)
(03-05-2013, 12:28:38)
Eragon i Najstarszy mi się podobały książki, och zapomiałam najpierw napisać Druga :D ........
Aggathe (0)
(03-05-2013, 14:04:23)
Nic nie pobije Wiedźmina ;)
PanBlack (12)
(03-05-2013, 14:48:50)
Heh znam obie :3 hue hue ale chyba przeczytam je sobie jeszcze raz :)
katerina_petrova95 (20)
(03-05-2013, 15:01:03)
Błagam nie pisze komentarzy typu "pierwszy/pierwsza" ...to jest baardzo irytujące .

:)
Novikka (22)
(03-05-2013, 15:13:07)
katerina_petrova95 ja napisałam to z ironią :) myślę że PanBlack też :)
katerina_petrova95 (20)
(03-05-2013, 15:52:31)
haha a no to 8 ! :DD
PanBlack (12)
(03-05-2013, 17:09:33)
no przecież ze napisałem to ironicznie "D  ale chyba cud się stanie jeśli np po 23 czy 24 od nie będzie słowa Pierwszy/pierwsza :D A jak wlazłem tu wczoraj pacze pusto nie ma komentarzy ( jest okazja możemy dzialać i piszemy i denerwujemy innych i piszemy P I E R W S Z Y :D ahahahah
PanBlack (12)
(03-05-2013, 17:10:23)
nie ciekawi cie co tu napisałem bo jaki jest sens pisania na biało na białym tle ?
PanBlack (12)
(03-05-2013, 17:11:24)
Cieszycie się z wakacji ? :D ?
asiaw2 (13)
(03-05-2013, 19:29:43)
ta ale jeszcze prawie dwa miesiące i niestety nie bedzie TVD :(
Katerina_Petrova88 (74)
(03-05-2013, 19:44:30)
Asiaw2, nie przez 2, ale prawdopodobnie przez 5 miesięcy :P
W maju będzie finał, więc od czerwca aż do października,
bo wtedy najprawdopodobniej będzie 1 odcinek 5 sezonu.
PanBlack (12)
(03-05-2013, 20:37:11)
nie moge się doczekać środka maja a jednocześnie chcę sie bronić przed nim nogami rekami pazurami i krzesłem :d haha no bo jest final TVD to - a + to to ze zbliza się uppdate Minecrafta ( wiem dziecinne że w to gram ale to lubie ) :D a im bliżej maja tym bliżej jeszcze czego ? ?sam nie wiem :D
Novikka (22)
(03-05-2013, 21:18:46)
no popatrz, dzięki za info o mc :D
PanBlack (12)
(03-05-2013, 23:14:49)
Novika a wiesz że beda konie ? :D Maja byc konie wreszcie bez mo"creatures a co leprze miesiac później bedzie wersja 1.7 i  rby bedą podobno :D :D JAJ :D heh co do mc to na tyle z mojej strony a co do TVD  to w ostatnim odcinku leciała njapiękniejsza piosenka asz się wzruszyłem i troszke płakałem :D ehhhh muzyka zawsze wyciska ze mnie łzy w szczególności gdy jest piękna a o to link :) http://youtu.be/cXOyBaiIdes bardzo mnie wzruszyła i weście sobie podgloście :)
Katherine30 (2)
(04-05-2013, 10:25:42)
PanBlack śliczna piosenka i piękny odcinek dawno nie płakałam chyba,że po śmierci Jeremiego,najlepszy odcinek 4 sezonu ,a co do uśmiercenia Katherine to nie możliwe żeby elena ją zbiła bo bez niej serial by nie istniał każdy z aktorów ma coś w sobie i jest wyjątkowy :)
PanBlack (12)
(04-05-2013, 13:06:42)
a widziałaś moje porównanie pod wcześniejszym odcinkiem :D tak jak w modzie serial nie istnieje bez aktorki wokól której się tyle dzieje :D myśle że khaterina zniknie na jakis czas albo znowusz coś się stanie ale weług mnie gdyby nie ona elena nie odzyskała by uczuć :D hhh biedna Caroline szkoda że bonnie nie może zucić na umysły przyjaciół takiej jak by to powiedziec tarczy ale tu już by naa prawdę zajechało zmierzchem :D

Fajny mi sie kod wczytał do wpisania komcia :D haha DDDD
Novikka (22)
(04-05-2013, 13:47:07)
PanBlack tak wiem że mają być konie;p wreszcie;p a piosenkę zaraz posłucham
before (0)
(04-05-2013, 14:09:42)
"Martwy aż do zmroku"
lubie_vampy (22)
(05-05-2013, 12:06:09)
PanBlack baaardzo polecam serię książek "Dary Anioła" te książki są cudowne *.*
Klaroline97 (5)
(05-05-2013, 12:19:16)
jestem ciekawa kogo duch powróci z drugiej strony i zostanie :D
Katerina_Petrova88 (74)
(05-05-2013, 12:39:49)
Śnił mi się dzisiaj Jeremy, to może on xD
Klaroline97 (5)
(05-05-2013, 13:23:04)
mógłby, Elena i Bonnie by sie na pewno ucieszyły!;pp
katerina_petrova95 (20)
(05-05-2013, 13:59:47)
Fajnie by było jakby to był Jer :D ale widziałam  Kola w zwiastunie to mam nadzieje ze go pokażą bo się za nim stęskniłaam :D aaa :P
PanBlack (12)
(05-05-2013, 15:10:51)
mnie sie wydaje ze to nie bedzie ani Kol ani Jer moze to byc jak w tym odc co Anna chciala wrócic co bonnie zachwiala ta równowagę myśle że to moze być ktoś inny ..szkoda tylko że to nie bedzie taamta blondynka cvo pomogla stefanoi odzyskac czlowieczenstwo wiem jak ma na imie tylko mam to na koniuszku jezyka :D Czytalem dary aniola do 3 albo 4 księgi >< tylko nie czytalem nastepnych i przeczytam jak zakupie dalsze czesci bo na razie ciienko z kasa i ne mam gdzie trzymac tych ksiazek a nawet ktos mi poradil zebym otworzyl wlasna biblioteke haha bo w domu mamy duzo regalow i 3 regaly zajmoja ksiazki antazy i wszytsko moje :D
Elena_Kochana (12)
(05-05-2013, 18:55:28)
Czekam na ten odcinek , bo się teraz wiele dzieje i jestem ciekawa co bedzie dalej . . . ; o
PanBlack (12)
(05-05-2013, 19:12:14)
Elena_kochana tak jak wszyscy
katerina_petrova95 (20)
(05-05-2013, 21:43:52)
PanBlack to była Lexi ;)) ale zgadzam się fajna była ale wolałabym jakby Kol się pojawił ,więcej by się działo ;))
nataliaaa (8)
(06-05-2013, 18:03:59)
który to wkońcu ten ostatni odc ? 22 czy 23 ?
jołki jeszcze 4 dni :*:*
Katerina_Petrova88 (74)
(06-05-2013, 18:59:07)
23 jest ostatni, w tym sezonie wyjątkowo jest więcej ;)
marinna666 (43)
(06-05-2013, 19:36:27)
No siemka :) Jak Wam minął weekend majowy? Wyjeżdżaliście gdzieś? Może polecacie jakieś ciekawe miejsca? :) I mam pytanko ,czy wiecie może jak pozbyć się tego kodu zebezpieczającego ,który trzeba wpisać żeby dodać komentarz? Może znacie jakiś unikatowy sposób ,bo ja się dopiero uczę polskiego i cały czas zapominam o tym że trzeba wpisać ten kod. A potem cały komentarz mi się kasuje nad którym siedzę co najmniej godzinę. HELP!!!
marinna666 (43)
(06-05-2013, 19:47:11)
zabezpieczającego* ...boże jaki ten Wasz polski jest skomplikowany :P
Damonka005 (2)
(06-05-2013, 19:53:27)
O rajku, już się nie mogę doczekać tego odcinka, ale smutno i nudno będzie tak czekać na 5 sezon :'(
PanBlack (12)
(06-05-2013, 22:12:53)
marina666 nie wiem w jakim języku pisać do ciebie abyś zrozumiała :3 wiesz jak coś my polacy tez umiemy angielski ( i możemy cie wspomóc :)  ) co do kodu no niestety tego nie usuniesz to jest po prostu potwierdzenie komentarza :)
zakochana_w_wampirze (5)
(07-05-2013, 08:04:45)
Nie mogę się doczekać, ciekawi mnie co ze starciem Kateriny i Eleny.
marinna666 (43)
(07-05-2013, 15:11:46)
Trudno ,tylko że ja właśnie przyjechałam w tym roku do Polski żeby się bardziej nauczyć tego języka ,bo jestem pół polką ,pół hiszpanką (tatuś Hiszpan ,mama Polka) ale urodziłam w Hiszpanii i w tym języku czuję się najpewniej ,ale jeszcze angielski ,francuski i obecnie się uczę właśnie polskiego i portugalskiego. A co do pisania tu po angielsku to wiem że Wy go potraficie ,tylko jak czytam ile tu komentarzy błagających o polskie napisy to sądzę że wiele osób wogule by mnie nie zrozumiała. Poza tym tu wszystko jest po polsku ,więc byłoby głupio gdybym była takim odludkiem. Po prostu chciałam wiedzieć ,ale skoro nie da się to sobię posiedzę z tłumacz google ,ale mama zawsze służy pomocą :)
marinna666 (43)
(07-05-2013, 15:22:35)
I postaram się nie zapomnieć o kodzie :
marinna666 (43)
(07-05-2013, 15:22:55)
:)*
katerina_petrova95 (20)
(07-05-2013, 16:46:47)
marinna666 żaden problem , nawet fajnie że masz hiszpańskie korzenie;)  faktycznie większość pewnie nie umie ang. z tego co widać ;d ale niestety nie da się pozdbyć kodu :( właśnie też się czasami zapominam ..ach te polskie zasady ;d haha :)
Katerina_Petrova88 (74)
(07-05-2013, 16:52:33)
No jak na to, że polskiego jeszcze się uczysz,
to piszesz komentarze bardzo dobrze :) Nie
zorientowałabym się, że nie jesteś Polką, gdybyś nie
wspomniała :D
marinna666 (43)
(07-05-2013, 17:29:44)
Tylko że ja jestem pół Polką a pół hiszpanką (to trochę głupie) i od 2 lat się uczę polskiego i dogadać się całkiem umiem ,tylko jak zapomnę o tym kodzie to nie wiem czemu ale cały komentarz się kasuje i muszę od nowa. Polski bardzo ładny język ,a zanim wstawie komentarz to sprawdzam i dlatego CHYBA nie popełniam błędów ortograficznych :)
marinna666 (43)
(07-05-2013, 17:34:05)
Katerina_Petrova88 dziękuje :)
marinna666 (43)
(07-05-2013, 19:09:38)
Skoro ktoś już napisał że w tym sezonie będzie 23 odcinków to wiecie może czy na ten finałowy trzeba będzie znowu czekać?
Evil_Elena (5)
(07-05-2013, 19:33:26)
mam pytanie gdzie można obejrzeć na żywo ?
Evil_Elena (5)
(07-05-2013, 20:07:06)
16 maja jest premiera 23 odcinka :)
Katerina_Petrova88 (74)
(07-05-2013, 20:36:54)
Teraz już nie będzie przerw, ta przed 4x19 była ostatnią ;p
Playery do oglądania na żywo będą na tej stronie. Można
też parę znaleźć przez google w dzień premiery ;)
marinna666 (43)
(07-05-2013, 23:13:58)
Ok ,dziękuje :)
PanBlack (12)
(08-05-2013, 15:03:01)
marina666 ja też bym się nie pokapował że jesteś polką a francuskiego i Hiszpańskiego no cóż zawsze mazyłem żeby się ich uczyć ..na nieszczeście mam niemiecki który mi się nie przyda :/ no bo gdzie? jak do włoszech będę jechał :/  ...puki co ucze się  angielskiego bo wpolsce nie miałem możliwości i od dwóch lat się tego uczę ale fakt polacy slabo umieją angielski a według mnie jest on bardzo potrzebny bo można się nim dogadać w 16 krajach europy + USA więc się przydaje no można kanade zaliczyc ale to już w małym stopniu bo ta mają swój Ang + troche fransuzkiego :D  ahhhh :D i nie zapominajmy ze polacy to kraj który potrafi jak chce i jest bardzo leniwy :D hehe :D bardzo ale lubimy imprezowac :D Pozdro :) jak wspomniala Katerina_Petrova95 no cóż no fajnie miec takie różnorodne kozenie a co do twojej nauki języków obcych to jeśli się ich uczysz to to rób marina bo inni nie maja takich możliwości ;p
PanBlack (12)
(08-05-2013, 15:05:23)
Premiera będzie o 2 w nocy z czwartku na piątek tak jak zawsze gdy  nie ma przerw a przerwa bedzie :/ gre o tron chyba zaczne oglądać ;p a i wie ktoś gdzie moge pobrac TVD z polskim lektorem 2 sezony pierwsze :D ? jeśli tak to super i napisz ;p  bo torrenty maja mnie gdzies .-.
Katerina_Petrova88 (74)
(08-05-2013, 15:15:17)
PanBlack, jaka przerwa? :P W tym sezonie już żadnej
nie zrobią, ale w 5 będzie. Pamiętam, że w tym sezonie
było ich dużo- po 4x06, 4x09, 4x15 i po 4x18. Ale czym
są paro-tygodniowe przerwy przy pięciu miesiącach,
jakie nas czekają po finale O.o
marinna666 (43)
(08-05-2013, 16:11:50)
PanBlack szczerze to nie wiem czy to takie fajne ,bo sama nie wiem czy bardziej jestem Polką czy Hiszpanką. A co do możliwości uczenia się tych języków ,to tylko dlatego że mam takich rodziców ,którzy co chwilę się przeprowadzają do innych krajów. Najpierw była Hiszpania (6 lat) potem Las Vegas (4 lata),New York (2 lata) i Miami (3 lata) i teraz Polska. I boję się co będzie potem ,bo rodzice znowu chcą wyjechać ,tym razem do Francji ,więc takie ciągłe przeprowadzanie się do innych państw wcale nie jest fajne. Ale mniejsza z tym ,teraz chce W KOŃCU obejrzeć odcinek na żywo i może się uda :)
marinna666 (43)
(08-05-2013, 16:58:51)
I mam jeszcze pytanie ,kto z Was zamierza oglądać ten 22 odcinek na żywo? :)
Neli (3)
(08-05-2013, 18:25:48)
Już czekam ale nie zamierzam oglądać na żywo słaby net ;/
PanBlack (12)
(09-05-2013, 20:53:38)
marina666 wspólczuje nie chciałbym tak jeżdzić  to tu to tam ...pewnie nie masz mozliwości zakładania dłuzszych znajomości ...:/ ale na nauke języków bym nie nazekał no niemiecki ktroy się uczę...oddam za twój Hiszpański ;p nie mogę oglądać dzisiaj niektorzy pracują  w nocy :(
Katerina_Petrova98 (7)
(09-05-2013, 21:24:38)
[url=http://thevampirediaries.pl/uzytkownicy,showuser,30445.html]marinna666[/url] Ja będę oglądać odcinek na żywo. :)
marinna666 (43)
(09-05-2013, 21:48:04)
PanBlack dziękuje :)
marinna666 (43)
(09-05-2013, 21:48:57)
A tak ogółem to od której się tak jakby "tu zbieracie"?
marinna666 (43)
(09-05-2013, 21:54:39)
Niestety znowu nie jest mi dane obejrzeć odcinek na żywo :( , bo za oknem niezła nawałnica jest i cały internet bardzo wolno chodzi i rodzice mówią że mam wyłączyć laptopa :( Jedyne co mogę powiedzieć to życzyć Wam wszystkim miłego oglądania i mam nadzieję że kochana matka natura Wam nie przeszkodzi, tak jak mi
marinna666 (43)
(10-05-2013, 13:58:25)
Odcinek świetny! :D Zachęcam Was wszystkich do obejrzenia i powiem tylko tyle że będziecie BARDZO zaskoczeni
Katerina_Petrova88 (74)
(10-05-2013, 15:39:57)
Ach, odcinek był super! :D Najlepszy z całego 4 sezonu.
Prawie się poryczałam, kiedy pojawili się Alaric, Jer i Lexi.
Wg mnie wszyscy mogliby zostać :P
O co chodzi z Bonnie? Podejrzewam, że jej babcia tylko
sprawia, że ona ma wrażenie, że umarła. Bo to byłoby
bez sensu. Kto spowrotem wzniósłby zasłonę? :D
Kol jak zwykle uosobienie lalusia. Tak jak cieszyłam
się z powrotu Alarica, Lexi i Jera, tak nie spodobało
mi się, kiedy on się pojawił. Zbyt zadufany w sobie..
Elena jak widać jest coraz bliżej powrotu do normalności,
z czego się cieszę. Wersja Ripper była fajną odskocznią,
ale nie sprawdziła się na dłuższą metę.
shrew2306 (2)
(10-05-2013, 15:59:12)
Ja myślę, że ona wzniosła tą zasłonę. Chciała zostawić Jeremyego po tej stronie i zostawiła ale razem z nim wszystkich innych łowców. Prawie płakałam jak Elena zobaczyła i przytuliła Jera :) Suuuper odcinek
Neli (3)
(10-05-2013, 16:54:44)
Zgadzam się z Katerina_Petrova88 najlepszy odcinek 4 sezonu ^^ 
Claire (9)
(10-05-2013, 17:33:36)
Bonnie żyje, inaczej nie byłoby jej na zdjęciach promocyjnych kolejnego odcinka.
Delena_Forever (22)
(10-05-2013, 18:33:15)
Sześćdziesiąta piąta!

Miałam TVD ni ogądać (po masakrycznym odcinku 20) ale brat mni namówił i z nim obejrzałam :P
Fajnie, że Jremy i Alaric wrócili (szczgólnie Alaric). Fajnie jakby Alaric został na dłuże.
Wydaj mi się, że Bonnie ożywiła tylko Łowców, przekonamy si za tydzień.
Claire- niekoniecznie musi żyć. Może Jer widział jej ducha i dlatego jst na zdjęciach?
Delena_Forever (22)
(10-05-2013, 18:35:05)
Przepraszam za mase literówek, ale moja klawiatura nie chce współpracować i zjada mi "e" oraz czasem "l"
Giselle (47)
(10-05-2013, 19:47:33)
Boże, ja myślałam, że tam jakiś zombie idzie (wtedy jak okazał się być Alexandrem). ;D
A odcinek świetny. *.*
PanBlack (12)
(10-05-2013, 21:20:08)
musiał mi się oczywiście wykasować komentarz ;? -_-' powinni zdjąc ten głupi kod :/ okej co do odcinka nie powiem że zły nie powiem że dobry nie podobal mi sie ze Bonnie musiała zginąć a szkoda :C nastepny odc. bd napewno smutny i pracowity i smutny bo ostatni ;-; w kązdym razie dobze przewidziałem że Lexi wróci ;p choc nie przewidziałem że wroci Alaric ....ehhh miałem nadzieje że wróci Anna albo Vicky ..ale skoro wrócvily nadnaturalni to może i wrócą inni  pierworodni ? cała rodzinka a w tedy dopiero bedzie masakra ! ehhhh Tak na przyszłość kopiujcie komentarze na wypadek usunięcia ;/
katerina_petrova95 (20)
(10-05-2013, 21:22:10)
Bonnie musi żyć , bo bez sensu by było jakby zginela bo nie miałby kto zasłony wznieść ;P
Ale odcinek faktycznie najlepszy ! :D
Fajnie jak Alaric wrócił i Lexi ;d jeeej prawie sie popłakałam jaki Stefan był szczęśliwy jak ją zobaczył;) wgl fajnie ze o Cariline tak dobrze mówiła , moze coś z tego bedzie..[?] ;d
Elena nareszcie wraca do siebie , i nie uśmiercili Katherine ;d Powrót Kola też mi sie spodobał bo ogólnie lubie jego postać..znaczy lubie go ogladać hehe ;d
Ale mam nadzieje ze Elena nie weźmie lekarstwa i zostanie z Damonem ;)
lubie_vampy (22)
(10-05-2013, 21:26:01)
błamgam operatora strony o usunięcie potwierdzenia komentarza, to jest bez sensu ! ; )
lubie_vampy (22)
(10-05-2013, 21:28:32)
też mam taka nadzieję, że w końcu będzie z Damonem ;)
Katerina_Petrova88 (74)
(10-05-2013, 21:46:47)
Hm, Claire ma rację, Bonnie będzie żyć, bo jest na zdj
promocyjnych razem z dziewczynami na zakończeniu
roku w todze i birecie :P
katerina_petrova95 (20)
(10-05-2013, 21:48:31)
lubie_vampy zgadzam się ! powinni usunąć to potwierdzenie bo sie czesto zapominamy i trzeba od nowa pisać caly kom :( !
Delena_Forever (22)
(10-05-2013, 22:46:51)
Mój brat stwierdził, że w 4 sezoni TVD były 4 masakry:
1) 12 ludzi na farmi
2) 12 hybryd
3) 12 czarownic
4) Ciąża Hayley
Katerina_Petrova88 (74)
(10-05-2013, 23:00:29)
5) Sire Bond :D
marinna666 (43)
(10-05-2013, 23:19:34)
Wow ,widzę że Wy też nie przepadacie za tym kodem
marinna666 (43)
(10-05-2013, 23:22:03)
A odcinek świetny :D
Delena_Forever (22)
(10-05-2013, 23:23:15)
Katerina_Petrova88- racja, więc mamy już 5 masakr. Kto wymyślił następną?
Katerina_Petrova88 (74)
(10-05-2013, 23:26:30)
Obawiam się, że mogą pojawić się jeszcze takie:
6) Zabicie Katherine
7) Jeden z braci zażywa lekarstwo.
Oby nie :D
marinna666 (43)
(10-05-2013, 23:33:22)
Mam pytanie czy w wakacje też to zaglądacie?
lubie_vampy (22)
(11-05-2013, 11:13:06)
http://www.pudelek.pl/artykul/55025/ian_somerhalder_jest_znowu_wolny/ myślicie, że to prawda ? ;d
Katerina_Petrova88 (74)
(11-05-2013, 11:29:45)
Marinna, ja będę zaglądać :) Może nie tak często, jak
teraz, bo w wakacje wiadomo, będę wyjeżdżać, ale od
czasu do czasu :P Zazwyczaj wtedy jest dużo spoilerów
na temat kolejnego sezonu, zdjęcia promocyjne, sceny,
zwiastuny i wgl, więc nudno nie powinno być xD
marinna666 (43)
(12-05-2013, 12:42:53)
Katerina_Petrova88 dziękuje :) I ja też będę zaglądać :)